Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2018 15:09 - FaceBook
Автор: lz5pn Категория: Технологии   
Прочетен: 880 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
"Приемете нашите актуализирани Условия, за да продължите да използвате Facebook
Актуализирахме нашите Условия, за да обясним по-добре услугата ни и какво искаме от всички, които използват Facebook.
Направихме по-лесно за вас да контролирате своите настройки за данни, поверителност и защита на едно място, което можете да направите по всяко време в настройките. Също така актуализирахме Политиката ни за данни и Политиката ни за бисквитки, за да отразим новите функции, върху които работим, и да обясним повече за това как създаваме персонализирано преживяване за вас. Актуализациите включват:
нови функции, като например Marketplace, ефекти в камерата и инструменти за достъпност повече подробности за това как системите ни обработват нещата, които споделяте, като например текст, снимки и видеоклипове как споделяме информацията, системите и технологиите сред Продуктите на Дружествата на Facebook, включително WhatsApp, Instagram и Oculus добавяне на Instagram, услуга, предоставена от Facebook Ireland, към Политиката за данни"
Това е отвратително извиване на ръцете. Писна ми от нови функции които ми ползват хардуера за да ми "помагали" Всеки идиот който си мисли "колко съм велик мога да ровя из устройствата на хората" пише сложни големи програми и накрая какво? Нормалното ползване на едно устройство за нещо много просто става невъзможно защото маса софтуер почва да се води война кой първи да ползва камерата микрофона навигацията... и ти като собственик на устройството нямаш думата. Господа Идиоти от Фейса надявам се да го прочетете. Спрете се най-накрая.

Какво толкова има да ми обработвате на снимките и клиповете ми? Лицево разпознаване, тагване, създаване на някакви си кодове.... В крайна сметка аз нямам нужда от всичката тази боза...

Май наистина ще трябва да си затрия акаунта във Фейса...

От място за споделяне на моите снимки и клипове с приятели се е превърнал в инструмент за проучване и следене. Нямам какво да крия но не ми е приятно дето в крайна сметка телефона ми блокира и не може да се ползва от "полезни функций"

Аман от Вас.


Тагове:   фейсбук,   Facebook,   нови условия,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lz5pn
Категория: Технологии
Прочетен: 623206
Постинги: 43
Коментари: 258
Гласове: 60
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031