Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.04.2023 16:02 - Към колегите!
Автор: lz5pn Категория: Технологии   
Прочетен: 145 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 11.04.2023 19:15


 Колеги радиолюбители,

В последно време по мой адрес се написаха и изказаха много неща които ме очерниха пред вас.

Тези неща бяха изказани и изписани от хора които аз лично съм съветвал за това що е то ДМР, що е то точка за достъп, що е то сървър.

На доста от тези колеги съм помогнал с настройките на Пи-Стар, на радиостанции, на сървъри.

Това което знам, съм научил с много труд, с много експерименти и с много разговори с колеги.

Наученото синтезирах в поредица от статии от които много от вас се учиха.

В крайна сметка резултатът за мен бе, тонове помия по мой адрес.

Знаете какво е казвал дядо поп, като не можете да целувате ръка ще ми целувате ... расото.

Всички статии са сложени в архив, дали някога ше бъдат извадени отново от архива не знам...

Крайно време е за още един урок.

Така както аз се научих, сега вие се научете. Аз повече няма да помагам.

Когато се справите с целият този https://lz5pn.freeddns.com/ebooks/ обем от информация, свържете се с мен за да ви дам статиите си, имайте в предвид, аз съм на 60 години, може и да не доживея да се справите със всичката литература така, че... побързайте с четенето.

Ако все пак искате статиите за ДМР ще ви изпратя линк към място на което може да ги намерите.

Ако ли не, оправяйте се, ровете четете, мислете, то се мисли ако има с какво!

73 de LZ5PN



Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lz5pn
Категория: Технологии
Прочетен: 626073
Постинги: 43
Коментари: 258
Гласове: 60
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930